V Jugoslaviji, je bil vsak dan črni petek!

Te dni smo priča zgražanju medijev in ljudi na družabnih omrežij nad tistimi, ki jih je prevzela evforija uvoženega ameriškega “praznika” poimenovanega črni petek. To je dan, ko trgovci z velikimi popusti vabijo k nakupu. In ja, ta model marketinškega pristopa se je uveljavil v Ameriki in drugod po zahodu, le zakaj se ne bi še pri nas?

In res se je prijel. Tako kot sta se prijela Noč čarovnic in Božiček, se je prijel tudi Črni petek. Ker pa gre za uvožen praznik iz Amerike, pa se nekateri, predvsem tisti, ki jim je politično bližje socializem kot kapitalizem, preko družabnih omrežij sprašujejo, kako so nekateri lahko tako neumni, da nasedajo tem poceni marketinškim trikom.

Zakaj ne bi nekdo, ki rabi nov hladilnik, počakal na t.i. črni petek in potrpel nekaj gneče, ter dobil nov hladilnik z velikim popustom? Ko to vzamemo v obzir, pa vse skupaj ni tako neumno.

Bolj neumno kot to je, da se nad vrstam pred blagajnami zgražajo veliki zagovorniki socializma in ob tem pozabljajo, da so včasih morali stati v vrstah za nakup osnovnih, danes samoumevnih dobrin, kot so kruh, bencin, moka…

Pozabljajo, da smo včasih vsak dan imeli črni petek!